Nettmøte for besøksnæringen

Her finner du oppsummeringen fra nettmøte for forum for besøksnæringen i Værnesregionen

Tirsdag 15. desember hadde vi nettmøte for besøksnæringen i Værnesregionen. Her legger vi ut presentasjonene.

Agenda:

  • Hvordan har vi skapt effekten av «Fyrtårn» og hva er et fyrtårn? Et fyrtårn kan like godt være opplevelsen langs en turistvei som «Mjøstårnet» v/kjededirektør Roar Øien i Frich´s
  • Synlighetsarbeidet starter i den enkelte bedrift – strategisk kompas er et verktøy som bygger opp under en strategi v/Lene Mari Prøven. Bedriftseksempler – Hva har vi gjort og erfart.
  • Markedsarbeid v/ markeds- og kommunikasjonssjef Kjersti Greger i Trøndelag Reiseliv. 
  • Dialog / drøftinger: Hva gjør vi sammen for økt synlighet og attraksjon i 2021